Brovst • Aalborg • Speciallæger i hjertesygdomme Geert T. Espersen, Ph D samt Michael Skjelbo Nielsen Ph D

Personale

Geert T. Espersen.

Michael Skjelbo Nielsen

Margrethe B. Espersen

Sygeplejerske MPA

Birgit Bjørn

Lægesekretær

Geert T. Espersen
SPECIALLÆGE I KARDIOLOGI, PhD

Læge 1984 Aarhus Universitet, speciallæge i kardiologi 1997 med uddannelse på Hjertemedicinsk Afdeling, Aalborg Sygehus samt Hjertemedicinsk Afdeling, Skejby Sygehus.
Fra 1998 overlæge på Hjertemedicinsk Afdeling, Aalborg Sygehus og fra 2008 til 2012 ledende overlæge på Hjertemedicinsk Afdeling, Aalborg Universitetshospital og herefter specialansvarlig i Ekkokardiografi.
Forfatter samt medforfatter på 35 videnskabelige publikationer
og akademisk afhandling (Ph D), forsvaret i 1995.

Michael Skjelbo Nielsen
SPECIALLÆGE I KARDIOLOGI, PhD

Uddannet læge fra Odense Universitet i 2006. Speciallæge i kardiologi i 2018, med en bred uddannelse og klinisk erfaring indenfor alle hjertemedicinske sygdomsområder. Opnået ph.d. grad i 2013 fra Aarhus Universitet og er stadig aktiv indenfor hjertemedicinsk forskning, primært indenfor åreforkalkningssygdom og kolesterolforstyrrelser.

Har i perioden 2008-2020 været tilknyttet hjertemedicinsk afdeling på Aalborg Universitetshospital, kun afbrudt af forsknings og uddannelsesforløb.

Margrethe B. Espersen
Sygeplejerske MPA.